2010-01-11

472. Problema al configurar Papyre en català

Per Reis he comprat un lector digital Papyre, de Grammata.

Funciona prou bé excepte un problema important: si el configuro per tenir els menús en català, es bloqueja a l'intentar accedir a la targeta SD, on hi ha tots els llibres.

L'aparell funciona bé en una plètora d'idiomes exòtics, de l'anglès a l'hongarès, però no en el meu idioma. I això és molt molest perquè vaig comprar el Papyre precisament perquè aquest aparell em permetia no tenir la interfície en una llengua estrangera.

He provat de canviar-li la targeta SD i el resultat és el mateix.

Tinc la versió de Papyre 6.1 i he actualitzat el firmware a la versió v2.11es.090917, sense resoldre aquest problema.

Algú sap si aquest bug es pot resoldre, o bé si és un problema de l'aparell en concret?

7 comentaris:

Carles ha dit...

Hola Martí,
Justament començava a mirar els e-books com a una propera manera de llegir llibres i em fixava en el Papyre (grau de satisfacció, fiabilitat,etc).
Encara que no en sabia res de poder configurar-lo en català, ara se'm fa encara més atractiu. Si resolts el problema de configurració, comenta-ho per acabar de decidir-me.

Carles

Martí Cabré ha dit...

Doncs un de la feina que el té em diu que en català li funciona perfectament.

Potser és el meu aparell que és guenyo.

Salvador Grifell ha dit...

Martí,

també em ronda pel cap prova això de l'e-book. He tingut a les meves mans el e-book de la plataforma Leqtor, però al final no em vaig decidir a comprar-lo perquè el pas de plana era lent i poc atractiu visualment (es posa la pantalla en negre i apareixen les lletres). Però sobretot, m'ha frenat la sensació que no hi ha molta oferta de llibres en català d'actualitat.

Pots orientar-me...

Martí Cabré ha dit...

Jo em vaig deixar aconsellar per la llibreria La Tralla, de Vic. Hi tenen una persona especialitzada.

Martí Cabré ha dit...

Al final l'hem canviat per un Leqtor, que funciona bé en català.

Anònim ha dit...

Doncs jo el tinc fa 3 mesos, i en català sense cap problema. Tan amb el firmware original com amb d'altres, millors, fets per usuaris d'arreu. El Hanlin, i el Papyre,BeBook i demés són clons seus, és un tros de lector molt bo. Precisament en córrer amb un Linux i que els usuaris puguem potinejar el sistema, fa que sigui molt fàcil fer de tot, incloent-hi ficar el català. El Leqtor no hi pot competir, està fet ad-hoc per a l'Abacus.

Martí Cabré ha dit...

Anònim, doncs has tingut sort. A la botiga em van dir que n'havien hagut de tornar força.

Com que no vull el lector per potinejar-lo sinó per fer-lo servir, el vam canviar per un Leqtor que costava 200€ enlloc de 300€ i que funciona millor. I el seu kernel també és Linux.