2009-06-26

442. Michael Jackson, In Memoriam (1958-2009)

Anit va morir en Michael Jackson, el Rei del Pop.

Mai no el vaig seguir gaire de prop, però he de reconèixer que en el seu moment l'obra de Michael Jackson va tenir un for impacte en la meva vida. Va anar així.

De petit, a casa llegíem la revista Cavall Fort. M'encantava. I encara m'agradava més poder-la complementar amb la revista Tretzevents, que un amic de classe llegia. Era genial llegir els còmics i les històries d'aquestes dues revistes.

Però quan semblava que aquella joia no tindria fi, en Michael Jackson va treure l'àlbum Thriller i va impactar tot el món. L'ona expansiva va arribar a Terrassa i el meu amic va deixar de comprar la Tretzevents per passar-se al SuperPop. Ja s'esforçava a fer el moonwalk i tot això del Rei del Pop, però jo continuava preferint el Visir del Còmic (l'Iznogud).

Em vaig quedar amb Cavall Fort, però sense Tretzevents. Suposo que ell es va fer gran més ràpid que jo. Bé, força més ràpid, ja que encara avui m'ho passo millor amb els guions de Goscinny que amb el famós Thriller.

Suposo que hi ha coses que no canvien mai.