2007-02-23

80. La marxa de l'algorisme


Diuen que els japonesos tenen una agenda oculta. Una missió secreta sobre el seu paper al món. Diuen que els japonesos s'han proposat entre cella i cella tenir-nos entretinguts amb els seus manga, anime i vídeos friquis. Diuen que el seu objectiu final és fer-nos passar una bona estona i fer-nos riure desacomplexadament.

Si no és així, no m'explico com han pogut imaginar la "dansa" següent: La marxa de l'algorisme!




La pedagogia japonesa de l'humor incomprensible es troba en alça: nou-cents seixanta-set presoners de Cebu, Filipines, en ple procés de rehabilitació pel món modern. Em trec el barret!



Via: Microsiervos

3 comentaris:

Albert ha dit...

iep Martí,

ja ho vaig veure pero no vaig acabar d'entendre si aixo de la marxa de l'algoritme ve d'alguna banda o es una paranoia nova que s'han inventat ara.

no m'acabo d'imaginar el director d'una preso argumentant a centenars de presos la nova ideia de fer-los fer coreografies. No ho veig clar, els vam prometre racio doble de ranxo? Castigarien als qui no combreguessin? Ho van proposar el propis presos per avorriment?

quins dubtes...

f(^-^)

Martí Cabré ha dit...

Albert, pel que vaig entendre, el ball forma part d'un programa infantil anomenat l'Interruptor de Pitàgores, on entre altres coses també fan aquelles divertides màquines Rube Goldberg.

Llampec ha dit...

Bravo! Una passada, el paper mullat