2006-06-16

27. Ulls

M'he operat els ulls. A la Clínica Baviera, amb el sistema anomenat LASIK, creat per la Clínica Barraquer, m'han eliminat la miopia i l'astigmatisme.

Tot just m'ho van fer ahir a la tarda i avui al matí ja hi veig perfectament. Ara vaig cap a fer la primera revisió, però realment aquest procediment és immaculat.

Tot i que l'operació en si no fa cap mal, la veritat és que em vaig posar nerviós amb els metges i infermeres obrint l'ull i posant-hi els dits i tot això... i el pitjor és que no pots tancar els ulls per no mirar!

Però bé, ara com ara estic molt content, no tinc picors ni inflamacions i... ja no necessito ulleres per olorar les floretes del camp ni per sentir els ocellets als arbres!

2 comentaris:

Salvador Grifell ha dit...

El meu cunyat i la meva cunyada també s'ho van fer farà ja més de dos anys i tot perfecte. Però jo no m'atraveixo, a més a més, m'agrada portar ulleres ben "fashions".

Salut

Martí Cabré ha dit...

Què seria d'en Salvador Grifell sense les seves 'fashion glasses'!!! No seria el mateix! Salut!