2006-03-06

16. La cova Simanya

Dissabte al matí ens vam calçar les botes i vam pujar d'excursió a Sant Llorenç del Munt. Ara feia força setmanes que no hi anàvem, i ja se sap que has de trepitjar la terra per fer-te-la teva.

Vam anar al Coll d'Estenalles a deixar el cotxe i d'allà vam pujar al Coll d'Eres, vam fer el cim del Montcau (1056m, bufava un vent que et tirava a terra) i vam tornar al Coll d'Eres. D'allà vam agafar el GR que du a Sant Llorenç Savall, fins arribar al Collet del Llor. Sota nostre quedava el bonic Marquet de les Roques, residència de Joan Oliver.

Allà ja estàvem prou cansats i per tant vam refer el torrent del Llor amunt, vam parar a mig camí per visitar la Cova Simanya (de fet vam entrar a la petita i la gran, on vam fer algunes fotos interessants) i de nou cap a l'inici el recorregut. En total, tres horetes de caminar per la muntanya que ens van fer quedar ben baldats.

Si voleu apuntar-vos a sortides per la zona, no deixeu de visitar la pàgina de Calceu-vos!